Sunday, April 1, 2012

Ini sahaja yang saya mampu

Bismillahirrahmanirrahim...buat detik ini....ini sahaja yang saya mampu tulis, ini sahaja yang boleh saya coret...saya tidak punya cara lain...YA ALLAH...sampaikan tulisan ini pada yang layak menerimanya. Bila ku bicara dgn kakak...katanya..." berangan xsudah! Cuba hidup dlm kenyataan.." saya hanya mampu tersengih dan tersenyum... Kata kakak...terima sahaja la apa kenyataannya...itu juga hanya senyuman yg dibalas.saya tidak kisah siapa yg membacanya..kerna saya hanya bicara soal hati saya..bukan ttg sesiapa. hanya ALLAH yang tahu apa yang bermain di hati..di fikiran saya..org lain tidak...dan setakat ini yang sy mampu tulis...

SHLAABS
SHLAABS
SHLAABS
SMLM KAMU....

Selingan sebentar...sy diuji dgn sesuatu...alhamdulillah sy punya keluarga yg sgt sayangkan saya. Tidak tersangka di benak sy...kakak2 sy mengalirkan mutiara mereka kerana mereka sayangkan saya...saat itu sy tidak tertanggung dgn perasaan tika itu. Abg2 sy juga sanggup menapak mendapatkan saya...apatah lg kedua org tua yg da melahirkan saya...tangisan mereka...pelukan mereka membuatkan saya diam bersama mutiara...terima kasih kerana menyayangi diri ini...ALLAH...syukur kerana KAU beriku mereka dalam hidupku...


Terima kasih ya ALLAH...KAU berikanku sahabat2 yg memahami keadaanku tika itu juga saat ini...dan kerana itu juga muncul 3 pilihan yg perlu sy pilih buat hidup saya...ALLAH...permudahkanku...berikanku jawapan setiap pilihanku itu...amiin ya rabb..