Saturday, January 31, 2009

capek

fuh...penat btul arini sebabnye anto cik sakura kite balik ukm...yg tambh penat bile we all round nilai 3....ikut angah , bangah n 'beg2 tgn' yg seramai 5 org tu...ape lg....mcm ikan sardin dlm tin cap ayam tu la....dua depan...6 belakang...cube bygkan....cik sakura pangku shira....yg aku kena pangku cik ben....ya ALLAH...menyingai aje aku...mane tidak nye ...paham2 aje le...

6 comments:

ilz said...

hahah padan mue ko cek ben kan gemuk..kaki i nih kejang.blik je tadi lepas kemas 2 i tertido tu yg lambat msg tny dah smpai lum hahaha..tp x best sgt ar x pat cr bju yg cntik2

NuRuL iZZa said...

hahaha...betul la kak ilz, padan muka kat khai.hehehe

khilkhir said...

oi...mengata i ye!

ilz said...

hahahha..i ada nama baru yehyeh ilz..kehkeh...beras sakura kampit ijau...kuang ajo ko dik ko sebarkan nama galmour i cam tuh punya bek nama ko tambah beras kampit ijau..x de insurance betul ko.....ko tgk mcm si eyza ni jujur tabliqh amanah fatonah ckup sume

NuRuL iZZa said...

hahaha....tp beras sakura kampit ijau tu cm sdap jgk je namanye...hahahah

mohd fadzli said...

elehh...ehh tera..len kali kalu dak terr ada kat guma n i tgh on9..ko video cal yerr..i nk tgk muka dak terrr..dak farizz i da tgk aritu

Post a Comment