Sunday, June 12, 2011

Fb? knp?

"cik, knp xde fb? susah kami nk contact cik nnti" ..."knp awk xde fb...susah nk tag gmbr...dulu kan ade...on la balik"

Pertanyaan demi pertnyaaan...jawapan yg kuberi cuma senyuman yg tah ade nilai ataupun tidak. Lantas jwpn ringkas insyaALLAH satu mase nnti. Benar dulu ada...tp skrg tidak lagi...pernah juga shbt2 bertny knp tutup? tidak ku terjawab dgn soalan itu. Biar di sini saja kuluahkan.biaasanya kita tdgr org tutup akaun fb ni sbb bosan...sbb byk sgt peminat..sbb gaduh2 ni xnk kenal yg ni nk kenal..nk larikan diri agar dicari dan mcm2 lgi..yg tutup buka tutup buka akaun pun ade...(yg ni punye kes tidak la diketahui apa yg ade dipikiran org spt itu).

Knp cik khilkhir menutup akaun fb nye?hurm knp ya? tolong jawap cik khilkhir...dia menutup akaun fb nye sbb disitulah tempatnya dia mendpt pengalamn hidup yg xkan pernah dia lupa seumur hidupnya. Krn pengalamn hidup itu lah mutiara jernih itu x pernah penat hingga sekrg. mmg agak lucu dgn alasan itukan...tp itu la nyatanya...cik khilkhir xkuat walau sudah berhari2 sudah berbulan2 dan even setahun...Permainan cik khilkhir membuatkan diri jatuh sendiri dgn dunia asing itu. Dia serik...sgt serik...tp dia ttp berdoa agar ada keadilan buatnya. ALLAH mahu cik khilkhir berdoa byk2 supaya cik khilkhir x lupa pada penciptaNYA.

ALLAH...aku bermonolog lg dgn diriku sendiri. Kuatkan hati ini wahai tuhanku... Ku yakin harinya akan tiba. Dan mungkin di hari yg ada hilai tawa suka dan bahagia itu..aku akan menapak dan bersimpuh di tempat bersujud di mana saja kakiku berhenti melangkah...Ku mohon agar mutiara itu tidak mahu ketemu dgnku di hari itu...

~~~~maafkan aku kiranya x tertanggung segala rasa di hati ini...كلام ومش ناسيه~~~~

0 comments:

Post a Comment